Delovanje LAS

Organi LAS, ki zagotavljajo kvalitetno in celovito izvajanje SLR, so:

-       Skupščina LAS,

-       Organ upravljanja LAS,

-       Predsednik LAS,

-       Nadzorni organ LAS,

-       Ocenjevalna komisija LAS.

Skupščina LAS

Skupščina LAS je najvišji organ in jo sestavljajo vsi člani LAS. Sklicuje jo Organ upravljanja LAS, in sicer najmanj enkrat letno. Skupščino trenutno sestavljata 102 člana, t.j. predstavnikov zasebnega, ekonomskega in javnega sektorja, poziv za včlanitev v LAS je vseskozi odprt in se glede na pretekle izkušnje, izkazan interes za sodelovanje, pričakuje, da bo število članov še naraščalo.

Skupščina LAS ima naslednje naloge:

-       potrjuje dokument Strategija lokalnega razvoja, njegove spremembe in dopolnitve ter sprejema ukrepe za njegovo izvedbo,

-       obravnava in sprejema letni program dela LAS,

-       obravnava in sprejema letno poročilo o izvajanju SLR,

-       potrdi operacije, ki jih bo izvajal LAS,

-       imenuje in razrešuje člane Organa upravljanja LAS, člane Nadzornega odbora LAS ter Predsednika LAS in podpredsednika LAS,

-       izbere vodilnega partnerja LAS,

-       odloča o ugovorih in pritožbah zoper sklepe Organa upravljanja LAS,

-       potrdi pravila delovanja LAS in druge potrebne pravno formalne dokumente LAS,

-       odloča o drugih, s Pogodbo o ustanovitvi in delovanju LAS »Od Pohorja do Bohorja« in drugimi pravnimi akti določenih zadevah, pomembnih za delovanje LAS.

Seznam članov LAS.

Organ upravljanja LAS

Organ upravljanja LAS je strokovni in izvedbeni organ in šteje 9 članov, ki ga sestavljajo:

-       3 predstavniki javnega sektorja,

-       3 predstavniki ekonomskega sektorja,

-       3 predstavniki zasebnega sektorja,

ki so izvoljeni za 3 letno mandatno obdobje in so lahko po izteku mandata ponovno izvoljeni. Člane Organa upravljanja LAS voli in razrešuje Skupščina LAS.

Člani Organa upravljanja LAS so:

Zasebni sektor:

1.       Zdenka Kumer (posameznica),

2.       Zlatko Zevnik (TOD Ponikva),

3.       Majda Polutnik (posameznica), 

Ekonomski sektor:

4.       Zdenko Horvat (OOZ Šentjur),

5.       Tadej Slapnik (Kooperativa Konjice z.b.o. so.p),

6.       Domen Vogelsang (LTO Rogla-Zreče, GIZ), 

Javni sektor:

7.       Andreja Marguč Kavc (KGZS – Zavod Celje),

8.       Franc Leskovšek (Občina Dobje),

9.       Irena Cehtl (Občina Oplotnica). 

Glavna naloga Organa upravljanja je, da organizira delo LAS in uresničuje program dela in sklepe, ki so bili sprejeti na skupščini LAS. Člani Organa upravljanja so dolžni skrbeti za učinkovito delovanje LAS, njeno plačilno sposobnost in usklajenost postopkov z veljavno zakonodajo. Ostale naloge:

-       skrbi za učinkovito delovanje LAS, njeno plačilno sposobnost in usklajenost postopkov z veljavno zakonodajo,

-       sklicuje skupščino LAS ter izvršuje odločitve in sklepe skupščine LAS,

-       pripravi pogodbo z vodilnim partnerjem LAS,

-       sprejme letni načrt aktivnosti LAS in ga po prejemu soglasja Nadzornega odbora da v potrditev Skupščini,

-       imenuje in razrešuje Ocenjevalno komisijo LAS,

-       sprejema merila za izbor operacij, oblikuje in pripravi vsebino javnega poziva,

-       izbira in potrjuje operacije, na podlagi poročila Ocenjevalne komisije LAS,

-       predlaga operacije, ki jih bo izvajal LAS, obvesti skupščino LAS o izbranih operacijah,

-       pripravi pogodbe z upravičenci,

-       odloča o višini plačila članarine in o ostalih vprašanjih, ki niso v pristojnosti skupščine LAS,

-       odloča o izključitvi posameznega člana, zaradi utemeljenih razlogov,

-       sprejema pravila delovanja LAS in druge potrebne pravno formalne dokumente, s katerimi se ureja delovanje LAS in pooblastila ter naloge vodilnega partnerja,

-       sprejema in potrjuje poročilo Nadzornega odbora LAS,

-       obravnava in potrjuje poročilo o delu ter finančno poročilo, ki ga pripravi vodilni partner LAS,

-       izvaja projekte sodelovanja (za izvajanje projektov sodelovanja lahko pooblasti vodilnega partnerja LAS),

-       izvaja evalvacijo rezultatov izbranih projektov in programov,

-       aktivno sodeluje z drugimi razvojnimi organi v regiji,

-       aktivno sodeluje z drugimi LAS in se vključuje v evropsko mrežo LAS,

-       aktivno se vključuje v delovanje Društva za razvoj slovenskega podeželja,

-       obravnava druge zadeve, ki so pomembne za razvoj območja,

-       odloča o drugih, s Pogodbo o ustanovitvi in delovanju LAS »Od Pohorja do Bohorja« ali s sklepi skupščine LAS določenih zadevah.

Predsednik LAS

Predsednik LAS je hkrati predsednik Organa upravljanja LAS, je pooblaščeni predstavnik LAS in predstavlja ter zastopa LAS v razmerju do tretjih oseb. Podpisuje v imenu LAS vse pravno zavezujoče listine in dokumente. V času njegove odsotnosti ali zadržanosti opravlja to funkcijo podpredsednik LAS. Predsednik LAS sklicuje in vodi seje Organa upravljanja LAS, skrbi za izvajanje sklepov Organa upravljanja LAS ter podpisuje pogodbe in druge dokumente, ki jih pripravi Organ upravljanja LAS.

Predsednik LAS: Zlatko Zevnik.

Podpredsednica LAS: Majda Polutnik.

Nadzorni organ LAS

Nadzorni organ LAS nadzoruje in spremlja delo vseh organov LAS, zlasti pa celotno gospodarsko, finančno in materialno poslovanje. Nadzorni organ LAS je za svoje delo odgovoren skupščini LAS, njegova pristojnost je prisostvovanje zboru članov skupščine LAS, sejam Organa upravljanja LAS ter njihovih delovnih teles in imeti na razpolago vsa gradiva ter obravnavanje in dajanje soglasij k predlogu letnega načrta aktivnosti, ki ga pripravi Organ upravljanja LAS.

Nadzorni organ šteje 5 članov. Člani Nadzornega odbora ne morejo biti predsednik in podpredsednik Organa upravljanja ter predstavnik oz. delavec vodilnega partnerja LAS.

Člani Nadzornega organa LAS:

Zasebni sektor:

1.       Irena Salobir (posameznica),

2.       Damjan Fijavž (posameznik), 

Ekonomski sektor:

3.       Stanka Macuh (kmetija), 

Javni sektor:

4.       Konrad Pušnik (Občina Šentjur),

5.       Milena Slatinek (Občina Zreče).  

Ocenjevalna komisija LAS

Ocenjevalna komisija LAS šteje 5 članov, ki jih imenuje Organ upravljanja. Imeti morajo strokovne reference, zlasti na področju upravljanja projektov. Ocenjevalna komisija ima naslednje naloge: preveri popolnost in ustreznost prejetih vlog, kar pomeni, da se preveri, če vloga vsebuje vse z javnim pozivom zahtevane priloge in obrazce ter ali je prispela v predvidenem roku; oceni in izbere prejete vloge oziroma prijave ter pripravi poročilo za Organ upravljanja o vlogah in izboru operacij. 

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Občina Šentjur